This is the Message Centre for woofti aka groovy gravy

11.02.15

Post 1

woofti aka groovy gravy

Heute noch einmal. Dit is altyd vandag. Dit sal nie altyd vandag wees nie; daar sal 'n dag kom, as vandag nie meer die geval sal wees nie. Ek het 'n goeiemore gekry van Sean af, dit was lekker, het vir my 'n glimlaggie op my gesig gegee.

Jeder Tag wie ein Sonntag? Ja, heute gehe ich in die Abendzusammenversammlung der Kirche, und ich werde sehen, ob sie mir den Geist zu kontrollieren versuchen werden oder nicht. Ich habe vor, um da ganz still zu sitzen und nichts zu sagen, aber ich hab' einen Druck meines Schreibens ueber die Sprache der Glaube vorbereitet, um ihnen allen einen Exemplar davon zu schenken.

Denn ich glaube, das erste Buch der Woerter aus dem Worte ist schon von mehreren Leuten gelesen worden. Aber eine alte Frau hat am Sonntag gesagt, Hast DU denn das Buch geschrieben? Als waere ich nicht in meiner Anwesenheit, wie ich mich in meinem Schreiben vorstelle. Das ist natuerlich falsch, ich finde aber die Menge zu viel fuer mich. Auf jeden Fall stelle ich mich gar nicht im Buche vor, sondern den Herrn.

1990 war ich in Oxford. Ich erinnere mich an den Tag, als ein Student mich umarmte und sagte, Mandela ist aus!

Ich habe eine Maschine zu meiner Arbeit gewidmet. Ich schreibe mit dem Ultrabook, aber der Acer hat alle meinen Schreiben auf der Platte darauf, als SicherheitsmaBnahme.

Hoeren wir die Caroline um sieben? Ich will mich in ihrer schoenen Stimme waschen lassen. Ich fuerchte ihr Sehen, liebe aber ihre Stimme.

Janee. Ek het niks in die nag geskrywe nie. En ek moet die storie van my lewe neerskryf vir Andrew, wat 'n fliek vanuit my lewe wil maak.

Ooe, dis die Mnr Bisex, wat die Skrif lees, sonder om te weet, wat dit als beteken. Jy kan dit in sy stem hoor, hoe hy niks daarvan meekry nie.

Maar hy is die baas. Op die ander kant het hy nie geweet toe ek op die draadloos verskyn het nie in die ou dae. Ek wil net die kans kry om vir 'n paar minute drie keer in die week Bybelonderrigting te gee.

Die liewe een se ek is 'n twit. Ja, dis normaal vir my. O Heer, hoe sal ek oorlewe?


11.02.15

Post 2

woofti aka groovy gravy

Shape a Genesis week from the chaos in my life.


11.02.15

Post 3

woofti aka groovy gravy

Having a rest from The Way of Faith.


11.02.15

Post 4

woofti aka groovy gravy

They just rang my gate buzzer. I didn't reply. So no showtime today, lads. Pack your gear away and put away those nasty drugs. Won't be needing them today.

They were going to programme me for tonight's church. I don't think I'll go now.

If she asks why not I'll tell her I don't trust institutions.

Plans all gone buggar this afternoontide.


11.02.15

Post 5

woofti aka groovy gravy

The voices are going ape this afternoon.


11.02.15

Post 6

woofti aka groovy gravy

At rotsah lehash'i? Lo, ani lo rotsah lehash'i. Atah zakein mimenni me'od. Ken, ani meivin.


11.02.15

Post 7

woofti aka groovy gravy

Hebrew is a beautiful language.


11.02.15

Post 8

woofti aka groovy gravy

And Caroline is such a beautiful young woman. What a pretty picture she makes on the FB page for the morning show on CCFM.


11.02.15

Post 9

woofti aka groovy gravy

They're calibrating me at the moment, apparently. They are calibrating. What for? That wasn't a - well it was, apparently. It was Onric Personage, an excellent example of a half cheer here mind controller type programmer.

She was where? Where was she? Transport her here. Eishti?


Key: Complain about this post

More Conversations for woofti aka groovy gravy

Write an Entry

"The Hitchhiker's Guide to the Galaxy is a wholly remarkable book. It has been compiled and recompiled many times and under many different editorships. It contains contributions from countless numbers of travellers and researchers."

Write an entry
Read more